Resultaten klanttevredenheids-onderzoek
Van 10 juni t/m 10 juli vond het klanttevredenheidsonderzoek van Passend Lezen plaats. Dankzij de ruim vijftienhonderd respondenten (zowel telefonisch als digitaal) heeft Passend Lezen mooie feedback en nuttige inbreng over haar dienstverlening gekregen.
Een award voor Passend Lezen
Het is fijn om in de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek terug te zien dat klanten over het algemeen erg tevreden en te spreken zijn over Passend Lezen. Wederom hebben we ook dit jaar een 8,5 behaald, iets waar we erg trots op zijn.
Vanuit Markteffect, het onderzoeksbureau dat voor ons het klanttevredenheidsonderzoek uitvoerde, hebben we hiervoor een award gekregen. Zij reiken deze award uit aan bedrijven of organisaties als ze hoger dan een 8 gemiddeld behalen op klanttevredenheid. We zijn trots op het behaalde resultaat!

Tevreden klanten
Net als voorgaande jaren blijft de klantwaardering voor Bibliotheekservice Passend Lezen hoog. Meer dan de helft van de respondenten geeft aan geen verbeterpunten te hebben. Klanten zijn erg te spreken over de verschillende diensten en over het gebruik van verschillende producten. Vooral het ruime aanbod aan boeken wordt gewaardeerd, maar klanten zijn ook te spreken over de persoonlijke service en de snelle levering. Ook de functionaliteiten, snelheid en stabiliteit van de app en klantvriendelijkheid en deskundigheid van de serviceafdelingen springen er in het onderzoek uit. Communicatie via de tweewekelijkse nieuwsbrief en het audiomagazine Tussen de Regels worden op dit moment het hoogst gewaardeerd.
Op de hoogte blijven?
Ben je nog niet ingeschreven voor de tweewekelijkse nieuwsbrief of het audiomagazine Tussen de Regels? Meld je dan aan via de volgende buttons:
Verbeterpunten doorvoeren
Uit het onderzoek zijn ook verbeterpunten naar voren gekomen. Het optimaliseren van de zoekfunctie en het zoeken op genre en jaar op de website zijn wensen die genoemd worden. Andere aandachtspunten zijn informatie over de wachttijd, de kwaliteit van braille blijven waarborgen en klanten geven aan graag op de hoogte te willen zijn van nieuwe en verwachte aanwinsten. Ook geven sommige klanten aan dat de bekendheid van sommige producten verbeterd kan worden.
Bezig met inloggen...
Inloggen
De combinatie van e-mailadres/lenersnummer en wachtwoord is niet geldig.
Bezig met inloggen...
Het inloggen is niet gelukt
Als je een geldige gebruikersnaam hebt ingevuld, ontvang je op het e-mailadres dat bij ons bekend is een mail met instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken. Geen mail ontvangen? Controleer dan ook je spambox.
Terug naar homepageEr is iets misgegaan met het aanvragen van een nieuwe wachtwoord, probeer het op een later moment nog een keer.
Terug naar homepage